Lehrerinn Derinalya ben gidiyorum nagihan kayaya🖐🏻 İyi bir doktor ama çok yoğun bazen 2 saate yakın bekliyorum randevu saatini
mrsdoruk Derinalya tam olarak hatırlamıyorum canım ama ben bu doktora gidiyorum. Memnun olan çok hastası vardı. Şimdi evşm uzak kaldıgı ivin doktorumu degistirmek zorunda kaldım. Çok tatlı bi kadın nagihan hn gittigine pisman olmazsın 😊
mrsdoruk Lehrerinn evet baya yoğun bir doktor hastanenin en yogun doktoru hatta ama inanılmaz içten yardımcı olan bir kadın doktor
mrsdoruk Derinalya en son Ağustos ayında yanlış hatırlamıyorsam 125 yahut 150’ye gitmiştim canım. Sigortalı fiyatı böyleydi