Bende yaptirdim Ankara’da. İkili test riskli cikinca bu hamilelik boyle gecmez diyerekten 14.haftada yaptik. Çok şükür sonuclar temiz geldi. Acikcasi sonucu gonderirken bile benim icin rahatti. Ama bi olasilik gondermek istedim. Cunku cevremde tanidigim cogu kisinin riskli gelmisti. Bu is ticarete dönüşmüş gibi geldi. Bizde hamileyiz söz konusu cocugumuz olunca göz biseyi görmüyor. Ama tabi her ihtimale karşı yaptirmak en mantiklisi