Arzusb26 ben de son adet tarihine göre 9 ultrasona göre 8 haftalık hamileyim. Benim de belirtilerimde azalma oldu. Koku hassasiyetim devam ediyor ama bulantılarım çok azaldı, kasık ağrım yok denecek kadar az, yorgunluk uyku hali de pek kalmadı. Doktor kontrolüm de haftaya. İnsan bir endişe ediyor. Bu haftalarda bu belirtilerin azalması veya bitmesi normal mi?