Annetubis Merhaba hanımlar bu haftalarda bebeğinizin kilosu nasıldı acaba? Birde kaç kiloya kadar normal doğum yapılabilir?
Emel_34 Annetubis 2 buçukla 4 kılo arası normal doğum yaptırılır ben suan 32+2 yken 1928 gram denıldı
elifcevikibis Annetubis 35+1 de 2650 gr, 47 cm idi kızım🌸 pazartesi 37+1 olucaz kısmetse bakalım ne kadar olmuş öğrenicez🤲🏻
Annetubis Emel_34 benimde sizin haftanizda 2080 Gr kilodaydi erkek bebeğim ve 3 haftada maşallah daha da kilo aldı son zamanlarda kilo alıyor dedikleri bu olsa gerek
karaguzelirem_ 35+4 de gittiğim de 2500 dü kilosu 47 cm de boyu vardı suan 37+0 oldum pazartesi kontrolüm var bakalım kaç kilo oldu benim oğlan 😂
Annetubis Hypenia benimde 35+1 3100 olmuş maşallah eğer böyle ilerlerse normal doğuma engel olur mu iri olduğu için? Sizin şimdi nasıl ve normal doğum düşünüyor musunuz?
Mrsgcl Annetubis şekeriniz mi var kilosu çok fazla bebeğin daha doğuma 1 ay var çok iri bir bebek olacak
Hypenia Annetubis bu salı tekrar gideceğim nstye giriceğim muhtemelen kilo almıştır daha 🥹 normal doğum istiyorum doktorla konuşacağım bende bilmiyorum çünkü 🥹
papatyatanesi Benim bebeğim 36+3 te 3300 gram çıktı normal doğum istiyordum doktor bebek 4 kiloyu geçmeden doğumun kendiliğinden başlarsa iyi olur ama başlamassa ve bebek 4 kiloyu geçerse 39. Haftanda sezaryenle alırım riske atamayız diyor 🫠
Annetubis papatyatanesi ama bakıyorum çevremde 4 kiloyunrahatca doğuran var ve zaten bu ölçüm aletleri yüzde yüz doğru çıkmıyor eksik de gösteriyor. Seseryandan korkuyorum…
papatyatanesi Annetubis bende öyle düşünüyorum sezeryan istemiyorum ama çatımda darmış sanırım o yüzden doktorum riske atamıyor🥺
Busramom07 Annetubis benm arkadaşım 1.55 boyunda 50 kiloyu görmüyor suanda hamile 4. Çocuguna hepsni de 4 kilo üzerine ve normal doğurmuş
Annetubis Hypenia hayırlısı olsun inşallah araştırdım dünden beri 4 kilo bebeklerde de çok güzel normal doğum yapanlar var. Ayrıca ölçüm yüzde yüz doğru olmuyor belki bekledigimizden daha zayıf dahi olabilir
Hypenia Annetubis çok doğru canım benim Allah sağ salim bebeklerimizi kucağımıza almayı nasip etsin ♥️🧿