mrtgnc ilkini genel oldum, ameliyathanede uyandım, odaya geldiğimde gayet iyiydim, yürümek için kalktığımda da sorun olmadı çok şükür. Şimdi yine genel anestezi ile doğum yapmak istiyorum. Kayınvalidem Spinal olsan çok daha güzel olmaz mı dedi ama benim en korktuğum şey çok düşükte olsa iğnenin yanlış uygulanması, doğumdan sonra bazı annelerde uzun süreli ve kalıcı baş, bel ağrıları gibi şikayetleri duymam sıcak baktırmıyor.. Genel anestezide de uyanamamakta bir risk tabiki bunu göz ardı etmiyorum ama ilkinde çok sağlıklı atlayınca 2.de de bildiğim bişeyin olmasını istiyorum.