dogaa-ont 11+3 haftalık hamileyim dehşet bir mide yanması yaşıyorum sabahtan akşama kadar hiç durmadan midem yanıyor gece azalıyor ertesi gün yine aynı lütfen tavsiyeniz var mıı? sabrım kalmadı artık
Rabiul dogaa-ont ekmek içi bana çok iyi gelmişti mide suyunu çektiği için rahatlıyordum uzun süreli değil ama en azından rahatlatıyor , ekşi elma da aynı şekilde iyi gelmişti