Aysenurmusabeymen çok geçmiş olsun bende aynı durumdayım 35 hafta içerisindeyim ateş ishal istifra antibiyotik ve parol verdi doktor serum yedim bir haftadır sürünüyorum çok şükür bebeğim iyi bol sıcak şey tüket c vitamini meyve bi de ben ıhlamur içiyorum tedbirini al ben hala toparlanamadım