BetlBilgialkan Ne diyor ebeayşe çömelin 😂 kızlar kontorole girdim bugün 12 ocak doğum gözüküyor ama benim oğulcuğum kanala girmiş tehlike yoksa bol bol çömelin plates topunda daire hareketlerinii yapın doktorr bile şaşırdıı😛😂
Hbsanneoluyo BetlBilgialkan ne zamandan berri yapıyorsun cnm bende 30+3haftalığım ne zaman başlayım o egzersizlere🤔
Ebrulikiz BetlBilgialkan ben doktoruma kanala ne zaman iner dedim zaten kanala inerse Doğum olur şimdiden dua et öyle bir şey olmasın dedi 36 haftalığım
bsebse Bende 37+3um. 37+1de kontrolumuz vardi basi inmjs biraz dedi doktor sadece. Hic bisey yapmadim daha yapmiyorum. Hurma comelme merdiven sali gununden sonra baslicam :))) yilbasi gecsin:)))
BetlBilgialkan bsebse aynısını bana da dedi bekle bir hafta hiç birşey yapma dedi 1 ocak itibariyle devam 😂
BetlBilgialkan Zeynepimmm ben idrar kaçırmalarından ve aşırı derecede alt bölgemde vaskı hissediyordum sık idrara çıkmalarımda dahil 🤦🏼♀️
BetlBilgialkan Hbsanneoluyo daha çok erken senin için sadeece hafif tempolu yürüyüş yapabilirsin ben iş yerinde cok haraketliydim bazen unutup merdivenleri baya hızlı iniyordum 36 dan sonra başlanıyor ama ben genede tedbirli olup 27 de başladım
Ygmrkya BetlBilgialkan canim ben 37+6 haftaligim ve bebeğin hareketlerini kasiklarimda hissediyorum adet sancısı gibi sancılarım oluyo belim zaten sürekli agiriyo sence benim ki de girmismidir
Hbsanneoluyo BetlBilgialkan bide benim bebeğim ters duruyo bu hareketler baş aşağı pozisyona geçmesine katkı sağlarmmı
BetlBilgialkan Ygmrkya dün akşam benim ilk defa öyle ağrım oldu ama kanala girmesini ben haraket ettiğinde çok aşağıda hissetmemden anladım
BetlBilgialkan Hbsanneoluyo benimde tersti ama düzeldi düzelmesi için çok zamanın var zaten daha cok değişir pozisyonu
Hbsanneoluyo Ygmrkya valla ayakları hep aşağıda durmadan alt tarafı tepikliyo döner inşlh Günler yaklaştıkça Bi çaba sarıyor beni🙈 Sezeryan dan çok korkuyorum
ipekk Kızlar kanala giren bebek hemen doğuyor mu yani🙈 benim hiç sancım kasılmam yok 37+5 teyim ama bebeğin kafası kanalda sezeryan tarihimde 7 ocak.Beklemez mi yani simdi😅
BetlBilgialkan ipekk valla işte orasını bende anlayamadım ama doktoe artık bırak öyle haraketleri kendi yavaş yavaş gelsin dedi haftaya gelmezse bakıcaz artık dedii