ipeklinaismom 30+2 yiz sen son gittiğimde kafası aşağıya dönmüş dedi , bir haftadır da hareketleri azaldı bide sanki yukarı göğsümun altı a dayaniyo orda bı ağrı baskı yapıyor gibi ama gaz sancısı gibide anlam veremiyorum yaşayan varmi