Elif_49 İkili test sonucu çıktıktan sonra hastane mı arayacak bizi numaramı yazdım kağıda öyle istediler bide e nabiza düşüyor mu ve direk doktora mi gider yoksa laboratuvardan mi alicaz biz 🤔
1palyaco Elif_49 devlet aramıyor e nabızda çıktığını görürsünüz kan sonuçlarını , grafik zaten e nabızda gözükmez o da doktorda oluyor . Laboratuvar a uğramadan direkt doktora gidersiniz çıktısını doktor veriyor size . Benim bu şekilde oldu yani .
Maviii_98 Ben devlet hastanesinde yaptırmıştım 3 günde çıktı sonucum e nabız dan sonuç çıktığı görünüyor ancak sonuç Grafiksel olarak görüntülendiği için doktordan bilgi almıştım normal kontrolümde.
Elif_49 @1palyaco ben ikili testi aynı hastanede farklı doktora yaptım o zaman randevu bulamadım kendi doktoruma sonuçlar çıkınca kendi doktoruma göstersem olur mu onun yanında da çıkar mı @Maviii_98