Kedilibebekli Arkadaşlar 7 haftalıkken muayene olmuştum ve hafif bir düşük riski olduğu için doktorum progestan yazmıştı. Şimdi ilacım bitmek üzere ve 9 haftalığım. Kontrole 12.haftada gidicem. Sizce ilacım bitince ilaçsız mı devam etmeliyim yoksa 12.haftaya kadar eczaneden ilacı alıp kullanmaya devam mı etmeliyim?
Sumeyye_g Kedilibebekli canım bu durum önemli doktorun belirtmiş olması lazım doktoruna git danış sakın aksatma
Fatma_ecem4 Kedilibebekli devam edin ben 12 haftaligim içiyorum burakman gerekseydi derdi bitince içmeyin diye
Selinmoon Kedilibebekli bana bir kutu kullanman yeterli demişti hafif lekelenmem vardı benim de . Ama sen doktoruna sor muhakkak
MelikeD Aylarca kullandım ben, doktorum bir haftadir hafif bile olsa leken gelmiyorsa o zaman birabiliriz demişti o şekilde bıraktım, yani fikir olsun diye yazıyorum ama yine doktorunuzun takibi daha önemli 🙏