Caglaen Merhabalar çalıştıgım kuruma 37 iş görememezlik raporu vereceğim birkaç hafta sonra,37+0 da mı illa alınması gereken bir rapor,Doktorumun o gün poliklinik günü değil 37+1 de raporu alıp kurumuma versem sorun olur mu
Ferkush Caglaen benim doktorum hafta bütünlüğü gerektini söylemişti 35 +0 da ayrıldım. Sekreteri düzenlemişti.
denizalismom Caglaen 37+0 da almanız gerekiyor. Ayrıca 32 de çalışabilir aldığınız da altta izin başlama tarihi yazıyor kurumunuz sizden çalışamaz raporu istedi mi ?
rahomo Hayır benim 37 hafta cumaya denk geliyordu ben baktım zorlanıyorum 3 gün öncesinden aldım illa 37 olmasına gerek yok yani doktorda veriyor zaten isteyince raporu
Esraabbaa Ben 32 de çalışamaz alıcaktım pazara denk geliyordu tam 32+0 o yüzden doktorum pazartesi gel demişti 32+1 de almıştım
Ressammom 32 de çalışabilir raporu aldığımızda oradaki tarihe kadar çalışabiliyoruz zaten çalışamaz raporu vermiyoruz dedi doktorun bilgisi olam varmı?
flowerlover Bende de 32 de aldığım raporda tarih yazıyordu fakat yinede ikileme düşüldü mecburen 37 de aldım iş görememezlik raporu.