ikiprensannesi53 Nergisevim hamilesiniz fakat o lekelenme için doktor muayenesi gerekir doktora gitmen lazım yani
Baycam Kahverengiye yerleşme kanaması olabilir. Betaya göre hamilesin ama doktora git progestan başlayacaktır