Kızlar 9 Şubatta betam 101 çıkmıştı.
13 Şubatta 553 çıktı.
Doktor 20 Şubatta gel kese ve bebeğe bakalım dedi.
Sizce Salı günü bebek ve kese görünür mü?
Çok fazla bulantım yok, hafif kasık ağrım var, lekelenme filan da olmadı. Sizce her şey normal midir?