Gizemnur_ Kızlar günaydııınnn. İki gün önceki beta 291 di kimyasal ve dış gebelik olabilir dedi sat a göre Bugün 821 çıkmış çok şükür rabbim 2 yılın sonunda pozitif gördüm Kese ne zaman gözükür bilgilerinizi benimle de paylaşır mısınz 🫶🏻🫶🏻❤️🔥❤️🔥❤️🔥
biryetmezikincisiolsuun Gizemnur_ evet canım bende öğrenir öğrenmez gittim varla yok arasında dedi inanki 2 hafta stresten naptığımı bilemedim. Benim derdim olmaması değildi zaten bi çocuğım var planlı gebelikte değildi beni belirsizlik yordu. Dünde farklı çok iyi bir doktora gittim kalp atışını bile duyduk hamd olsun
Gizemnur_ biryetmezikincisiolsuun bende önümüzdeki hafta gitmeyi düşünüyorum. Bu zamanda anlaşılır doktor bulmak da zor … Hayırlısı olsun Sağ Salim kucağınıza almayı nasip etsin Rabbim
Gizemnur_ Demsi_83737 evet benim adet döngüm düzensiz ovulasyon testleriyle yumurtlama gördüm Takvime göre 10u bat idi
Gizemnur_ YagmurrrB inşallah hakkımızda hayırlısı sağ Salim kucağımıza almayı nasip etsin Allah 🩷🤲🏻👶🏻
Gizemnur_ Ebru1234 ama şöyle bişey var benim son adet tarihim 6 Ocak doktor ona göre hesapladı normalde 5 6 haftalık olması lazım ama değere şaşırdı ve kimyasal olabilir dedi Ben ovulasyon testlerinde 27 ocakta yumurtlama gördüm ve o günleri değerlendirdik O günden hesaplarsak 3 haftalık Bilmiyorum kafam da karıştı
Ozlemkubra Gizemnur_ benim son tarihim 10 ocal pazar günü olmam gerekiyordu pazartesi kan verdim 552 çıkto doktor haftaya perşembe gel değer düşük dedi ama daha. 1 gün geçmişti adetimi bana normal geldi
Donthappymom Gizemnur_ hayırlı olsun sağlıkla kucağınıza alın inşallah en kısa zamanda rabbim bana da nasip eder inşallah
fLzz3 Gizemnur_ betalarımız o kadar yakınki hemen hemen aynı gibi 3 gün sonra gidip keseyi görebilirsin canım Allah sağlıkla nasip etsin inşallah
Gizemnur_ fLzz3 yaaa ne güzel Sizinki kaç haftalık ne dediler İki günde arttı bugün yine vercem meraktan artış ne kadar diye Amin inşallah teşekkür ederim