Kızlar bugün tam 38 haftalık olduk. Bazen bel ağrısıyla aşağıya baskı oluyor. Bazen de bebek hareketiyle beraber karnımın alt kısmına sancı da giriyor. Birkaç gün önce nst de sancım çıkmıştı. Ne gelen var ne giden. Yürüyünce sancı oluyor dinlenince geçiyor🤦 artık bayağı zorlamaya başladı🤰. Geceleri destek olmadan asla donemiyorum. Uzanırken destek almadan kalkamıyorum. Belim kütür kütür 😬😣Sizler ne durumdasınız?