Ben mühendisim. Dolayısıyla beyaz yaka mantığı altında 8-9 saat çalışıyorum. Mesai kafası yok malesef. Sabah 6.30-3.30 çalışıyorum genelde. Ama çok yıprandım. 24. Haftadayım. Patronuma 7.5 saat hakkım var diye hiç bahsetmedim bile. Bahsetsem de iş bitmiyor ki eve gideyim. Allah yardım etsin 😅