Bebeklinko24 Miniktosbaa kimin kimi zorladığı belli hanımefendi. Hala siz diye hitap ediyorum size lütfen biraz üslup
Tubahira Bebeklinko24 döndü mü bebeğiniz acaba benim de ters doktorum Salı günü sezaryenle almak istiyor
Tubahira Bebeklinko24 normalde yarındı 38+4 ama bugün doktorla da konuştuk beklemek istedim cumaya planladık 39 olacak tam. Sağlıkla kucağınıza alın inşallah 🙏🏻
Bebeklinko24 Tubahira bu cuma mı ay inşallah sağ Salim kucağınıza alırsınız bizde haftaya cuma olsun istedik. Pozitif hikayeniz için sabırsızlıkla belliyorum ☺️
Bebeklinko24 Tubahira aa gerçekten mi Rabbimin mucizesi benimde Salı sezeryanım olacak inşallah 🥹 sancı falan yok bende hak getire bebiş dönmek istemiyor anasını kestirecek illa 😂😂
Tubahira Bebeklinko24 demek ki son ana kadar ümit var ben bizzat yaşadım ümidinizi yitirmeyin ve çok hareketli olun yürüyüş yapın Leslie sansone var internette onu yapın ♥️
Bebeklinko24 Tubahira gelişimi çok iyi gitmiyor bebişin doktor artık almamız gerek dedi o yüzden Salı olucam inşallah
Nurouz Bebeklinko24 döner belki sizinki de benimki 37 haftaya girdiğimiz de yeni döndü donmese zaten sezeryan oluyor