Songul_52 Kızlar geceden beri belimde ve karnıma ağrı var ama henüz sancım olmadı bu ağrılar sancıya dönüşür mü nasıl olacak ağrıdan sancıya mı dönüşüyor yoksa direk sancı mı oluyor bu arada 38+6 haftalığım
hayalim35 Songul_52 nasıl ağrılar mesela sürekli devam mi ediyor adet ağrısı gibiyse ve girip çıkıyorsa o sancıdır zaten sıklığını kontrol et düzenli girip çıkıyorsa ve ağrın gittikçe şiddetleniyorsa doğum sancılarıdır
ikiprensannesi53 Songul_52 bu kadar önem veriyorsan doktoruna git nst girilmesi lazım kimse bisey diyemez son zamanlarinizda bu kadar rahat olmayın
Mylittlemermaid Sıklığını kontrol edin, dakika tutun , düzenli halde gelirse sancıdır. Zaman kaybetmeden doktorunuza görünürsünüz
Songul_52 hayalim35 sabit bi ağrım var geçip yeniden ağrı girmiyor kasıklarımda ve belimde var ağrı karnım çok sert ve aşağı doğru baskı yapıyor arada dün doktora gittim bi sıkıntı yoktu hastane uzak olduğu içinde sancım yada suyum gelmedende gitmek istemiyorum
Merve-betul Songul_52 sancın var işte git doktora önemli de olabilir bebek bu sonuçta karın sertliği doğuma isaretmis çünkü
hayalim35 Songul_52 ben 2 doğum yaptım doğum sancısı ara ara gelip giden adet ağrısı gibi olan ve bi süre snra sıklaşan ve şiddetlenen ağrıdır bu sanki doğuma yaklaştığının habercisi gibi belki de bebek kanala inmeye çalışıyor şu da var karnının sertleşmesi kasılma zaten benim arkadaşımda öyle kasılmaları vardı rutin kontrol die gitti 4 cm açıklığı olduğu için yatış verdi güzel bi duş al dinlenmeye geç geçmezse hastaneye gidersin suyun gelmediği için ve bebeğin hareketleri güzelse hemen hastaneye koş demem duştan snra geçmezse git mutlaka