Fatmanurkdl evet bu haftalarda çok normal ara sıra azalması benim o haftalar baya azalmıştı korkudan kaç kere hastaneye gittim ama bi problem yoktu artık yeri baya daraldı ondan ama haftan biraz daha ilerleyince yeniden çok hissedersin bebek büyüdüğü için ufacık hareketini bile hissediyor insan ben şu an 34. Haftamdaydım ve kızım hiç durmuyor mesela