En son 27 Aralık’ta regl oldum 9 ocakta histereskopi(rahim cizdirme) oldum normalde 24 ocakta adet olmam gerekiyordu olmadım. Normalde adetlerim hep düzenlidir gecikme olunca 7 Şubat’ta Dr gittim herhangi bir problem yok operasyondan dolayı yumurta catlaman geç olmuş dedi ve tarlusal verdi 5 gün günde iki doz olmak üzere ilacı kullandım. Biteli 5 gün oldu hala adet olmadım. Tarlusal kullanımı sonrası ne zaman adet oldunuz kızlar şuan adetim 23 gün gecikti