İlk doz aşımı Ocak ayında yapmıştım sadece ikinci gün hafif kolumda ağrı olmuştu 2. Dozu dün oldum aşıdan yarım saat sonra halsizlik çöktü kalkamadım üsuttum hasta Olcan diye düşündüm ama her hangi grip belirtiside yok aadece hafif boğazım ağrısı var ama üşüyorum halsizim ruhum çekilmiş gibi ve su bile içsem geri kusuyorum iştahım kapandı aşıdan sonra böyle yan etki gören oldu mu hastalandim mi yoksa aşıdan mi bilmiyorum aşıdan yarım saat sonra başladı çok huzursuz hissediyorum