ikiprensannesi53 Elifdurmazaygn leke kan gelmedigi sürece endişe etme elbette ağrı normal bebek yerlesmeye çalışıyor rahimde kaynaklı o ağrı ama tabi her ağrıyı hamilelige yormamak lazım belki unuttun belki enfeksiyon var endişe etme yani
Kubranne-9 Benim de ağrırdı, normal. Rahim farklı bir oluşuma giriyor ondan kaynaklı muhtemelen. Bir de ishal olmuştum. Bağırsaklar da çok bozuluyor. İki ağrı karışık olabiliyor.