_almirasmom kuzum benim 2 hamilelikte de oldu çıldırma noktasına geliyordum artık. Hareket halindeyken değil oturunca özellikle uzaninca . Gece falan Kadın Doğum doktorum test yapti ama o zamanlar pek bilgim olmadığı için ne testi yaptı bilmiyorum ama temiz çıkmış dedi. Fakat kaşıntı hiç geçmedi. Sadece yağlı ve baharatlı yeme dedi bana . Şükür doğum yapınca geçti