Kbradmrdg balimknmz çok garip 4 cm açıklıktan sonra 2 saat içinde oğlum kucağımdaydı 🤭😂 sizi neden eve göndermişler ki
ravzae balimknmz 4 cm açıklıkla sancı beklenmez ki enfeksiyon riskine karşı suni ile doğum yapılabilir hastaneye gidin acilden tekrar kontrol ederler sancı yok diye evde durmanız olmaz açılmanız büyümüş olabilir
BasimAgriyor Ben sezaryenle doğum yaptım ama bildiğim kadarıyla suyunuzu patlatırlarsa hemen doğurursunuz. Eve gitmenize izin verdiler mi