Dlar ilk 3 ayimda mide yanmasi yoğun yaşıyordum şimdi son aylarımda yine aynı olmaya baslamisti ama bebeğim 1 hafta kilo olarak önde gittiği için diyetisyene yonlendirildim😂bu yüzden yediklerime dikkat ettiğim için yanma vs de kalmadı ağrı vs yok çok şükür bakalım