Tugce33 25 Aralıkta yani dün dünyaya getirdim kızımı. Spinal anestezi oldum. Doğum çok zor geçmedi ama sonrası biraz sıkıntılı oluyor ağrılar sızılar. Benim daha çok omzum ağrıdı. Çok nadir görülürmüş omuz ağrısı. Narkoz etkisiyle baş veya bel ağrısı yerine o oldu bende. Ama ne olursa olsun onu görmek yetiyor gerisi boş. Allah herkese hayırlı doğumlar nasip etsin inşallah 🙏🏻
Pinarclk Tugce33 benim doguma cok var ama meraktan soruyorum. Neden epidural değil de spinal yaptınız. Buarada allah sağlıkla büyütmeyi nasip etsin bebişinizi.
Zeycen Tugce33 Hayırlınolsun canım sağlıkla büyüt. Benimde 38.2 de sezeryan günüm sanki erkenmiş gibi geliyor kaç kilo doğdu bebeşin canım Ultrasonla ölçüsüyle çok fark varmı
Tugce33 Pinarclk Çok araştırdım bu konuyu ben de. Ama ediduralde giriş yeri bırakıyorlar ve gerekirse tekrar oradan ilaç vermek veya ağrı kesici yapmak için. Bir de epidural daha geç uyuşuyormuş, sonra da uyuşukluk daha geç geçiyormuş. Bütün bunları göz önüne aldığımda spinal daha mantıklı geldi. Ki doktorum da zaten spinal tercih ediyormuş gayet iyi oldu.
Pelus Spinal anlık,epidural ise sonrası için daha iyiymiş. Doktorum eğer sezaryen yaparsak her ikisini birden yaparız dedi.
Pinarclk Pelus aynen spinalde sonrasında ağrı cekiyormuşsun ama epiduralde ilaç veriliyormuş. Hani epidural sanki daha rahatmış gibi geldi bana.
Pelus Pinarclk spinalde de ağrı kesiciler yapılabiliyor ama epidural daha konforlu gibi geldi bana da.. prenses doğum diye geçiyor ya adı:)
Pinarclk Pelus aynen. Ben de ilk defa arkadasımın dogumunda öğrendim spinal ve epidural olayını. İkinci kez sezaryen oldu. Ve dehset ağrı cekti😞 Spinal oldu o. Bu durumda sanki epidural daha mantıklı gibi geldi bana.
Tugce33 istkizannesi evet evet birkaç saat sonra yürütüyorlar. İlk eşimin desteğiyle yürümüştüm sonra tek başıma da yürüyebildim.
Tugce33 Pinarclk Ağrı çekme seviyesi olarak ikisi arasında bir fark yok ki. Epiduralde başta yapılan yerden ağrı kesici vurulabilriken spinalde ayrıca ağrı kesici yapıyorlar zaten.. hem ağrı ve Acı çekme kişiye göre değişiyor bunu çok gördüm..