Keliff Gamze_yildirim biz 37 ye girecez taki doğum sancım, Nişan, suyum vs gelmiyene kadar hamilelik boyunca hiç çatı muyanesi olmadim
Dilan_55 Gamze_yildirim eger sancı kasılma varsa yapılıyor benim doktor öyle söyledi bana da 39 olmama rağmen dün sancı kasılma vs olsaydı bakacakti fakat sezeryana karar verilince bakilmadi ama bazı doktorlar da bakmiyormus zaten çatı müsait açıklık olur diye
Gamze_yildirim İlk doğumumda 37. Haftada olmuştum da ben 2. Yi bilemedim ama büyük ihtimal yaparlar yoksa açıklık olup olmadiginj nasıl anliycak başka türlü