Prensiminannesiyim korkmayın bende ne durumdaymsm bir kac saate ogrenicm. Randevum var . Ben oğlumda da aynı şeyi yaşadım sıvı çok azdi bitmiş gibi biseydi beni vakıf Kurabaya yatış yapmam için gönderdi. doğum olabilirdi premature olablrdi 28 haftalktm daha çünku ve su az olunca bebek besleenemiyor strese giriyor. Ama öyle olmadı 3 gün boyunca ciğer gelstrci iğneler ve serum yedim önlem amaçlı doğarsa ciğerleri gelissmsn olsun bı tık daha diye .. o süreçte bana bol bol havuç suyu için dedi bir hasta ben ağlarken. Bende hergun havuç suyu içtim ama bardak bardak böyle. Ve suyu çok içtim 4 litre felan hergun. Neyse 3 günn sonunda baktı suyuma artmış. Taburcu oldum 36+5 te sezeryanla doğurdum çok şükür. KuveZe vs girmeden . Şimdi ben buraya yazdım ki başka suyu artıran şeyler varsa bilelim yapalım