Rabia-0655 Kızlar bugün yatışım yapılacak doğumum başladı. Devlet hastanesine gidiyorum hafta sonuna denk geliyo pazartesiye kadar mı yatış isterler yolsa cumartesi çıkarırlar mı bu arada normal doğum şeklinde ilerliyo
ikibebeannesii Rabia-0655 Allah yardımcınız olsun bi avazda kucağınıza almayı nasip etsin inşallah 🤲🏻Ben ilk gebeliğimde devlet hastanesinde normal doğum yaptım cuma akşama doğru 5 de yatışım verildi gece 12 de doğum yaptım pazar günü öğlen çıktım hastaneden kan uyuşmazlığı olduğu için belirli saatte iğnesi yapıldı çocuğun kan topuğu vs derken
EceLinammm Rabia-0655 Bnde normal doğum yaptım cumartesi günü pazar günü çıkışım verildi 1 gün yatış dediler
Keliff 12hafsagunkokkaya96 sadece ilk doğumum zordu iki ve üç kolay oldu darısı 4.dogunuma olsun buda normal görünüyor
12hafsagunkokkaya96 Keliff hayırla kavusalim insllh çocuklarımıza .. 2. Doğuma göre daha mi hızlı ilerler açılma
Keliff 12hafsagunkokkaya96 amin inşallah evet canım için rahat olsun ilkine göre daha hızlı ilerler bir bakmışsın evladın kucağında🤗