N777 Elmanur12 bende 38+1 oldum benimde öyle daha az hareket ediyor dr a sormuştum alanı daraldığı için artık çok fazla hareket edemez demişti ama ⅘ saatte bir küçük ve az hareket ediyor
dilekk11 Elmanur12 38+1 deyim benim bebeğim de sanki uyuşuklaştı gibi. Kıpır kıpır olurdu normalde. Ama büyüsü kilo aldı onu karnımdan anlayabiliyorum. Yerleri daraldığı için de böyle davranıyorlar bence.