Meroocaan Kızlar 30. Haftamızdayız, uzun zamandır el parmaklarımda uyuşmalar oluyordu ara ara ama şu son birkaç gündür gece gündüz uyuşmalarım geçmedi, önerebileceğiniz bişey var mı? 🌸
fayting Meroocaan bende de oluyor valla çok kötü. Bazen çatal ve kaşığı bile uzun süre tutamıyorum uyuşuyor
Eyluleyluleylul Meroocaan karpal tünel semdromunda ödem arttıkça bilekten geçen sinirler sıkışıyor hareket ettirdikçe daha çok sıkışıyor ve uyuşuyor. Doğumdan sonra da bir süre çekebilirsiniz. Bebeğimi düşürücem diye tutmaya korktuğumu hatırlıyorum kohusayken. Bilek atelleri var bunun için medikallerde ve internette hep satılıyor. Sizi rahatlatacaktır.
Burcu9125 fayting yalnız değilmişim. Dün gece hiç uyumadım. Bana bu kadar uyuşma fazla abartı geliyor ama doktor normal diyor. Karpel Tünel sendromuymuş. Magnezyum veya sade soda da fayda etmiyor. Şu an bu mesajı elim titreyerek yazıyorum mesela
fayting Burcu9125 Allah bize sabır versin valla. Kendimi bazen sakat gibi hissediyorum bazı sabahlar yarım saat kullanamıyorum elimi doğumdan sonra düzelir umarım 😢
Meroocaan Eyluleyluleylul Çok teşekkür ederim bi bakayım internetten umarım rahatlatır dediğiniz gibi ya