dertanasiyimyaben Kızlar 5,5 buçuk aylık hamileyim öyle bir grip oldum ki hiç böyle olmamıştım boğazım o kadar Şişli 3 gündür yutkunamıyorum bile kulak burun boğazdan randevu alamıyorum doktor yokmuş sağlık ocağına gitsem ilaç yazar mı?
gncglozclk dertanasiyimyaben bende yakalanmıştım faranzittş bendeki 2 haftada parol kullandım oda atesim olmasın diye kadın dogum kendi gecsın diye ılac vermedı ballı limonlu su yaptım gunde 2 bardak ıctım baska turlu rahatlamıyordu bogazım bıde vıkus kullandım doktır bısey olmaz dedi burnuma surdum yatarken boğazımda surup sardım oda fayda ediyor baya parolu da 2 3 gun kullandım
Alan_Yeliz dertanasiyimyaben bende 36haftalik hamileyim dün grip oldum ay bu çok fena her yerim agriyo ıhlamur falan iciyom ama yok anam insalllhhh erken bırakır bizi hamileyken çok zormus hasta olmak😞 Allh sifamizi versin insallhhhh
3adam1madam Öncelikle geçmiş olsun bende şuan ağır gribim acile gittim sadece parol ağrı kesici yazdı mecbur kalmadıkça kullanma dedi doğal yollarla atlatmaya çalış diyor bol su meyve.. Şiddetli öksürüyorum korkuyorum bebek içinde umarım bir an önce atlatırız
dertanasiyimyaben 3adam1madam Bende bunu anlamıyorum yani hamilelikte güvenli ilaçlar var niye kullanmamızı istemiyorlar. Öleceğim boğaz ağrısından bu bebeği daha çok etkiliyor yani bir hastalığın bi ilaçla 2 günde geçmesi var birde bir hafta sürünmek var ne saçma
eda006 Bende çok fenayım 37. Haftamdayım sabaha kadar sadece 2 saat uyuyabildim şuan yine uyuyamıyorum öksürük burun tıkanması terleme nefes darlığı bide üstüne ağırlaştım dönemiyorum istediğim gibi nasıl geçecek bilmiyorum 4-5 gün oldu
dertanasiyimyaben gncglozclk vikisi bir deneyeyim çok teşekkür ederim sanki boğazım yara gibi öyle çok şiş yani
gncglozclk dertanasiyimyaben ayy benım de oyleydi canım yanıyordu yutkunurken cok kotu yaa cok gecmıs olsun 💕 ılacsız zor geciyor bol sıvı tuket dedi doktor bana portakal mandalina ye limonu sık yarim limonu ıc 2 gunde bi fazla olmasın boyle boyle geçti bende
Kymet_06 Bende hamileyken iki kez ağır grip geçirdim ikisini de şunları yaparak atlattım umarım size de faydası olur Günde İki keredut kürü yapın tarifi internette var çok basit İki yemek kaşığı Balın içine yaş zencefil rendeleyip içine yarım limon sıktım biraz bekledikten sonra sulanıyor günde üç kaşık aldım Bir fincan kekik kaynatıp içtim (hamileyken içilmiyor deniliyor ama içeriği kimyasal dolu ilaçlar verilirken düşünülmüyor ben içtim sorun olmadı)
dertanasiyimyaben Kymet_06 Kekik suyunu içemem kokusundan nefret ettiğim için ama diğerlerini yapacağım canım teşekkür ederim🙏