Rabia-0655 Meryeminannesi20 bebek uyuyo mu bilmiyorum çünkü uykudan uyandım hissetmedim henüz ve belimde hafiften ağrı var
Meryeminannesi20 Rabia-0655 hemen bişeyler yiyin tatlı olsun bebeği takip edin muhtemel sancınız başlamış olabilir bugün doğum yaptım bende sancınız en az 5 dakikada bire düştüğü an hastaneye gidin
Meryeminannesi20 Rabia-0655 yani sancınız çoksa gidin ihmal etmeyin ben 1,5 saat trafikte kaldım hastanem 10 dakika yakın olmasına rağmen ve geldikten 2 saat sonra doğumum oldu ama benim daha önce açıklığım vardı zaten
Rabia-0655 Meryeminannesi20 34 haftada felan 1 parmak kadar açılmam vardı ama ilerlemedi . Şuan belimde ağrım var arada birde karnım sertleşiyo . Kanama da az olmadı o yüzden gidiyoruz 🥺
Rabia-0655 kahvesever__ evet doğum başlangıcıymış gittim tekrar eve geldim sancım sıklaşınca gitcem 😊
Meryeminannesi20 Rabia-0655 iyiki hastaneye gitmişsiniz açılmanız çok iyi sancınız sıklaşınca gidersiniz tekrar
Dilarademiryurek Rabia-0655 sıcak duşta çömelme suyun altında çok güzel açıklık yakalarsınız umarım sağlıkla kucağınıza alırsınız ❤️
kahvesever__ Rabia-0655 hadi hayırlısı olsun bol bol eğilip kalk ve eğilerek yerleri sil kolay açılma yapıyor