Evet kızlar bende elendim artık minik mucizem bugün dünyaya geldi hikayemi sizlerle paylaşmak istiyorum. Benim hiç sancım yoktu bebeğimin hareketlerini hissetmiyordum konturol amaçlı Hastaneye gittik ve yatışımız yapıldı başta normal doğumu denedik suni sancı verdiler ama kendi sancılarım olmadığı İçin açılmamda olmadı ve Çatı muayenesine artık dayanamadım kızlar korkutmak istemem ama ben aşırı korktum normal doğumdan ve Sezaryana alın beni dedim doktorumda zaten doğru karar verdigimi destekledi normal yapamıcagımı ve ilk doğum olduğu için çok acı çekiceğimi söyledi neyse beni doğum haneye aldılar sipinal ile doğum yaptım bebeğimde zaten kordon dolanması olmuş doğduğunda ciğerlerinde sorun oldu ve yoğum bakıma alında ama şuan herşey yolunda kızım yanımda dünyada bundan güzel bişey yokmuş rabbim isteyen herkese nasip etsin inşallah