Rabrabrab1 Kızlar pazartesi günü yoğun kanamaya evde düşürdüm yaşayan var mı dusukten sonra kanamanız devam etti mi benim hala devam ediyor regl gibi
LamiyaCetinkaya Rabrabrab1 Düşük yapmadım, bildiğim kadarıyla düşük sonrası kanama çok normal aynı doğum gibi. Doktora göründünüz değil mi ? Parça kalmaması lazım
glsahbaydemir Rabrabrab1 evet kanama normal fakat parça var mı yok mu diye kontrole gitmeniz gerekiyor. Geçmiş olsun 🌸