Kızlar merhaba 20 haftalık gebeliğim var son 2 haftadır sag tarafımda belime dogru uzanan bir agrı var doktor bebekler genislettigi icin olur parol iç diyor ama her gun parol icmekten bıktım bu sorunu yasayan var mı ? Ozellıkle aksamları daha fazla artıyor