Valla çok tecrübeli değilim 37 günlük anneyim ama gece gık sesine uyanıyorum. Normalde uykum aşırı ağırdı. Annelik iç güdüsü sanırım. Bizim reflü yatağımız var ben besledikten sonra reflü yatağına hafif yan yatırıyorum. Gün içinde bazen kusuyor ama yutuyor kustuğunu yan çevirmeme fırsat vermeden. Bunları düşünme bence ilk günler gözümü kırpmadan izliyodum dediğin gibi olur diye. Ama bebeğine sağlıklı bir şekilde bakman için, sütünün azalmaması için ve zaten gece uykuların kesik olucak hep kafayı yememen için uyuman gerekiyor. Düşünme bunlar veren de Allah alan da sen önlemini al gerisi Allah’a kalmış. Rabbim kimseye evlat acısı vermesin.