A12_S07 Kızlar kendime gelince hikayemi yazıcam ama bebegimde solunum sıkıntısı varmıs ankara etlik hastanesine sevk edildi dua edin nolur cok moralim bozuk 😞😞
ug_fa-3diplomalianne A12_S07 Rabbim şifa versin Allahım sağlıkla size kavuştursun en kısa zamanda en kolay şekilde 🤲🏻
2kiz-idik A12_S07 ben de bugün oraya geleceğim. Bir damla geldi , doğum için yani. Merak etmeyin orda çok iyi bakarlar kuzunuza. Çok iyi olacak her şey.
kahvesever__ A12_S07 çok geçmiş olsun inşallah hemen düzelir hiç korkma benim kızımda doğarken nefes alamamış ve iki gün makinelere bağlı kalmıştı sonra iyi olmuştu😊
Dilarademiryurek A12_S07 Allahım yardım etsin miniğine bir an önce kavuş sağlıkla sıhhatle al kucağına ❤️
A12_S07 2kiz-idik teşekkür ederim ben kendim kırsehirdeyim bebeğim 72 saat tedbir amaclı durucak demişler çok merak ediyorum 😔😔
umrumdadegil A12_S07 kızzz doğurdun muuu😍😍 inşallah sağlıkla alırsın bebişini kucağına 💜 strese girme annesi iyi olup sana gelecek bebeğin 💜
umrumdadegil A12_S07 çıkar inşallah canım daha iyi olup gelecek sana💜 normal doğum mu oldu sen nasılsın
Deletedmom_85 A12_S07 Dogum yaptım yazını görünce aşağıyi okumamıştım bile canını sıkma sakın hemen verirler bence dua edelim bizde bol bol 🙏
Deletedmom_85 A12_S07 Canım benim ya buda geçecek emin ol şükür ki başka sağlık sorunu yokmuş solunum da tedbir amaçlı genelde yatiriyolarr bi ksc güne hayırlısıyla kavusursunuz inşallah. Sen güzel düşün güzel olsun sıkma canını 🩷