Kızlar, 1 saat içinde 8 kasılma ve 9 10 11 dakikada bir geldi. Uygulama hazırlanın doğum sancısı diye uyarı verdi 2 kez. 37+4 üm acaba sancıların kesilmesi gibi bir durum olur mu ilerleyen saatlerde. Böyle birşey yaşayan var mı ? Şimdi alarm kurdum 2 saat sonraya biraz uyumayı denicem 2 saat sonra tekrar bakıcam kasılmam var mı diye.