Gizemtuna12 Kızlar bugün bat günümdü kan testi verdim sonuç 2 çıktı ama hala hasta olmadım sizce gebelik ihtimali varmıdır
Seda344 5 üstü pozitif sayılıyor tatlım. Şuan yok. Bir kaç gün bekle. Adet olmazsan. Yine kan testi yaptırırsın
Busraaslantas Duru_su12 Adete 12 gün kala niye kan testi yaptırdınız ki olsa bile çıkmaz psikolojik olarak kendinizi yıpratıyorsunuz. Yapmayın bunu
Duru_su12 Busraaslantas ben bel ağrısı yaşadığım için gittim doktorda enfeksiyon var mı diye baktı ve birde beta bakmak istedi o yüzden
Duru_su12 Nesli46 peki sizce 11-12 gün falan var henüz daha çok erken ama bu 2 değeri yükselebilir demi ? Sizin kaçtı ilk betanız ?
Nesli46 Duru_su12 benim ilk alınan beta adetten 2 gün önce 2.51 di senin 12 gün önceden 2 daha iyi bişey ama belkide yumurtlama dönemindesin bilemedim