Cigdemilkar Simdi hastaneden geldim aklim kaldi nstye bagladilar kalp atslari 170-180 seyrediyordu cekende asistan doktordu kalp atislari biraz yuksek dedi bikac kez geldi gitti bakti 20 dk boyle surdu sonra normale dondu dedi bi 20 dk daha cekti doktorda nst normal demis beni tekrr iceri almadilar sekreteri gosterdi bi anda bu kadar yukselip dusmesi normal mi acaba bi sorun mu var