eminedln-27  kızlar ben bugün saat 15.30 da test yaptım negatif çıktı silik çizgi varsa da ben bilemedim. Neyse ben uyumuş kalmışım 2 saat sonra gittim baktım çok çok hafif çizgi belirmişti ama dedim kuruma çizgisi diye. Sonra saat 8 gibi yine yaptım sanki çok çok silik çıktı gibi geldi. Yarım saat sonra gittim baktım test böyleydi. Adetim 2 gün geçti. Sizce bu da mu kuruma çizgisi?
Patito__ eminedln-27 bu kuruma gbi cnm ama gec dollenme de olablr gecikmen varsa bekleyip tekrrla iki gun sonra koyulasma olur zten hamilelik var ise
Kafi eminedln-27 heveslendirmek istemem ama bir çok kez kuruma çizgisi yaşayan birisi olarak bu bana kuruma çizgisi gibi gelmedi bence pozitif gibi
Ecemss16 eminedln-27 Ben cok yalancı 2. Cizgi gördüm fakat o yüzden onemlı olan testin markası tamamen ordan silik cizgimi yalancımı anlarız :))
eminedln-27 eminedln-27  yine hüsraaaannnn her daim. Feryat figan halim.
eminedln-27  bu da testi suya vurduktan sonraki hali.
Cankuss35 eminedln-27 valla benımde böyleydi beta 23 çıkmıştı suan 22 haftalık olduk teyzesi ❤️ yarın sabah ilk idrarla yapmanı tavsiye ederim
eminedln-27 Freefam kan testi vermeyeceğim ya o çizgiyi görene kadar net diye düşünüyorum artık hastaneye gidip kan vermeye utanıyorum. 🥲
Gulaysrcn Ben bu şekilde öğrenmiştim ama testleri arka arkaya tekrar etmistim gün asiri 3 test insallah siz de hamilesinizdir🙂
Gulaysrcn eminedln-27 hadi inşallah ben de çok heyecanlıydim böyle heyecanlı kişileri görünce yine aynı duyguyu hissesiyorum😃
Ebru060619 Benimde ilk bu kadar silik çıkmıştı zar zor görmüştük hatta inanmadım ertesi sabah ilk idrarla yaptım çok çok az daha belirginleşince anladım hamile olduğumu
Ecemss16 eminedln-27 labaquick den baskası hep yalancı cizgi cnm ben miratech artımed hepsinde 2. Belirgin cizgiyi gördm ama negatifti