Adalet66 ben 32 oldum da ilk üç ay kesintisiz kullandım hatta dördüncü ayın ortasında bıraktım ara sra alıyodum içim tahat etsin diye🐣 riskim vardı akıntımda çoktu zaten akıntı yapıyor okursan ilacın etkierini doktoruma sordum normal dedi akıntı rengi kahverengi pembe ye çalarsa ozaman sıkıntı olur dedi genelde sarı ve beyaz yada şeffaf su gibi geliyormuş göğüslerde acıyor ve şişiyor süt dolmuş gibi oluyordu bıraktığım an ilacı sönğuorlardı akıntıda hafifliyordu bu arada bende şuan bile sarı akımtı geliyor beyaz çok nadir görüyorum normal yani vajina daki rahimdeki pislikler çıkıyor aksın içinde kalmasın o sarılar demişti doktorum ve idrar yolunda yanma olursa ancak idrar yolu enfeksiyonun var diyebiliriz şüphe edersen idrar testi kan testi yaparız demişti yaptım yoktu evet hem alt hem üst günde üç defa alıyordum bu arada alttan almasanda akıyor yani