Aymiram_17 bende orada doğum yapmak istiyorum 18 haftalığız,bence devlet hastanesi olarak en yeni yer orası ve son teknoloji herşey bu zamana kadar şevket yılmaza gittim ama hiç memnun kalmadım sabit doktor bile yok salı günü şehir hastanesine gideceğim.