Bugün çok kasılmam olduğu için doktoruma geldim ve yatışımı yaptı hastaneye.. serum ve ilaçla biraz rahatladım .. 1 doz ciğer geliştirici iğne de vurdular her ihtimale karşı.. serklajlıyım bu arada. Var mı 36. Haftada doğurup bebeği sağlıklı küveze girmeden atlatan? Sancılarım artsaydı sezeryana alabilirdi doktorum zaten normal doğum olmayacak.. bebeğim 3 kilo 300 gram.. yine de solunum sıkıntısı çekebilir dediler o yüzden en azından 1 hafta daha dayansa süper olur dediler