Gebeliğimi geçen hafta öğrendim 31.5 ile 2 gün sonra 62 oldu 1.5 gün sonra 73.5 oldu bugun lekelenmem vardı ama tırnağın ucundan bile az pembemsi bir leke bir hastaneye gittim 44.5 başka bir hastanede 61 çıktı ağır bir soğuk algınlığı atlattım baya öksürdüm falan üzerine böyle olunca hastanede iğne oldum düşük için leke çok minik gözle görülmeyecek kadar ve aşırı pembe sancım yok biraz bel ağrım var
27 ocak ovulasyondu
8 şubatta gebeliğimi öğrendim
Aşırı yeni yani size kimsayal mı normal gebelikte mi düşük gerçekleşiyor lütfen dua edin çok kötü bir haldeyim …