Merhaba, 22+5 haftalık hamileyim. Ayrıntılı ultrason ve sonrasında pediatrik kardiyoloji muayene sonucu bebeğimize truncus arteriozus tanısı konuldu. Çok ciddi bir kalp anomalisi olduğunu biliyorum. Bu konuda bilgi verebilecek ya da yaşayan birisi var mıdır?