Busradmr077 Kızlar neden çok çıkıyorum 20 kez falan 34.haftadayım resmen ağlayacam aşırı derecede idrarım çok geliyor 15 20 kez gidiyorum lavaboya
Cceylann01 Busradmr077 ayy tek degilim demek gece uykulari haram oldu saat basi gidiyorum sabaha kadar sayısını unutuyorum o derece vallah
Cceylann01 Busradmr077 ay bu idara cok cikma dogumda da basima bela olmuştu sezeryan ile kizimi dunyaya getiridm 10 dk ya bir tuvaletim geliyordu zaten kalkmakta zorlaniyordum birde bu tuvalete gidio.gelmek beni mahvetmişti
Firstmummy Busradmr077 siz bide 37 38 leri görün rengi bile yok artık o derece gidiyorum wc en yalın arkadaşım oldu 😀
S7u8e6m7 Bemde 34 haftalık gebeyim bebek baş aşağı donduğu için mesane baskısı oluyor ondan dolayı çok çıkıyoruz 😂