Miniktosbaa 3 cü gebeliğim 18 haftalık oldu ama hiç hareketi yok normal mi varsada ben mi hissetmiyorum acaba?? Kimler böyle
Cceylann01 Miniktosbaa 2.gebeligim 19 +4 yani 20 haftalik olunca hissettim oda uzandigimda hafid bir hareketti canim 20 hactaya kadar normal
Hamisanne73 Miniktosbaa bağırsaklarınla karıştırıyo olabilirsin ediyordur ama o olduğunun farkında değilsindir tabi eğer ilk gebelikse için rahat olsun sen bir hamişsin no stres
asell13 Miniktosbaa 19. Haftanın sonlarında hissettim bende 4. Hamileliğim benimde 23 kadar normal demişti doktorum
Humeyra_87 Miniktosbaa normaldır benımkı 22 haftadan başladı maşallah şu an maç oynuyor 37 haftalık oldu